Microsoft SharePoint Server 2013 for the Site Owner/Power User

This two day class is designed for information workers or power users who serve as SharePoint Site Owners or Site Collection Administrators. Students should take this course if they need to know how to manage the team collaboration, document management and social features of Microsoft SharePoint 2013. This class is an excellent prerequisite for IT Professionals who work as SharePoint Server Administrators attending 20331: Core Solutions of Microsoft SharePoint Server 2013. This class can be delivered using Site Collections on an in-house server, virtual machines or Office 365.

 

Conteúdo em destaque:

  • Module 1: The Role of the Site Owner
  • Module 2: Users, Groups and Permissions
  • Module 3: Site and Site Collection Features
  • Module 4: Managing Sites and Pages
  • Module 5: Working with Lists and Libraries
  • Module 6: Document Management
  • Module 7: SharePoint Workflows
  • Module 8: Monitoring SharePoint Activity
  • Module 9: SharePoint Apps (Optional)
  • Module 10: The SharePoint Community Site (Optional)

 

REQUISITOS:

Before attending this course, students must have:

  • Strong SharePoint 2010 or 2013 end user skills or have attended “Introduction to SharePoint 2013 for Collaboration and Document Management” or similar.

 

DESTINATÁRIOS

This course is intended for:

  • SharePoint Site Owners
  • SharePoint Site Collection Administrators
  • SharePoint Administrators and Developers.

 

OUTRAS INFOS

After completing this course, students will be able to:

  • Manage Sites and Site Collections
  • Add users and groups and manage site, list, folder and item security
  • Add and configure web parts
  • Configure site options including theme, title, description and icon
  • Configure site navigation
  • View site activity reports
  • Customize lists and libraries
  • Work with Site Columns and Site Content Types
  • Configure Check out/in, Content Approval and Versioning
  • Create and modify pages and web part pages

 

Duração: 12 horas

Local: Lisboa

Date: 12 a 13/jul das 09h30 às 16h30

Preço: 790€ + IVA

 

Para mais informações, poderá consultar mais detalhes sobre o curso em

http://www.actualtraining.pt/P.aspx?T=2&id=M55035

ou contactar-nos via formacao@actualtraining.pt

 

Sobre Actual Training

Empresa de capital privado 100% nacional, fundada em finais de 2005, é a concretização de mais de 16 anos de ideias e projetos. A atividade principal da empresa é a consultoria e a formação profissional na área das Tecnologias de Informação. A organização, surge num contexto de oferecer ao mercado serviços de Outsourcing e Formação de elevada qualidade. Sendo uma empresa acreditada por diversas entidades, detém as competências mais adequadas e necessárias para efetuar formação profissional, em produtos e tecnologias, com os mais elevados padrões de desempenho, exigidos por diversos fabricantes ao nível mundial. A Actual Training, alargou o âmbito da sua oferta, à área da Gestão, construindo cursos orientados para a alta direção. Mantendo os padrões de qualidade e excelência que lhe são inerentes, procura conjugar dois fatores essenciais: 1) Ter formadores - professores universitários - com conhecimentos científicos e experiência prática, adquirida em funções de responsabilidade, na gestão de empresas. 2) Posicionar-se nesta área, como um parceiro no desenvolvimento de formação à medida (in house) e partilhar as mais modernas práticas ao nível da gestão.
Esta entrada foi publicada em Formação Profissional - Microsoft com as etiquetas , , , . ligação permanente.

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s